Logo rij-instructie.nl
Foto:

CBR vervolgt campagne social media

  actueel

Objectieve informatie over de weg naar het rijbewijs is van groot belang. Daarom geeft het CBR de succesvolle social media campagne een vervolg. 

Uit onderzoek blijkt dat de eerdere social media campagne succesvol was onder jongeren. Daarom komt er vervolg, onder andere met advertenties op Facebook en Instagram, maar ook via populaire kanalen als Instagram Stories en YouTube pre-rolls. Ook worden de Rijbewijstips onder de aandacht gebracht met een postercampagne in onze examenlocaties en er zijn twee nieuwe rijbewijstips toegevoegd. Deze informeren jongeren over het halen van je rijbewijs op je 17de jaar en over het reserveren van je theorie-examen via Mijn CBR.

Campagne Rijschoolzoeker
Het CBR is blij met de overwegend positieve reacties die gebruikers geven op de nieuwe Rijschoolzoeker, die in juli is gelanceerd. Op basis van alle gevraagde response zijn ook de eerste verbeteringen intussen doorgevoerd.  De Rijschoolzoeker is nu ook rijp om online actiever onder de aandacht te brengen. Doel is dat meer jongeren en hun ouders deze objectieve bron van informatie weten te vinden. Hiervoor gaan we adverteren op social media en plaatsen we gerichte advertenties via Google. De Rijschoolzoeker zal daardoor prominent naar voren komen als je zoekt naar een rijschool in algemene zin, in een stad of op naam van een rijschool in de Rijschoolzoeker.

Meer berichten