Logo rij-instructie.nl
CBR
CBR (Foto: )

CBR neemt voortouw in informeren consument

  actueel

Het CBR neemt steeds meer het voortouw waar het betreft het informeren van  consumenten over het kiezen van de juiste rijschool. De website rijschoolgegevens is enige tijd geleden opgegaan in de nieuwe site van het CBR en er is gestart met een campagne via social media (Facebook en Instagram) die volgend jaar wordt doorgezet.

Dit bleek gisteren tijdens het Nationaal Rijschool Congres (een onderdeel van de Nationale Rijschool Dag). Inge Rohde, manager communicatie van het CBR, gaf tekst en uitleg over de nieuwe insteek van het CBr onder de noemer 'Veilig thuiskomen, door informeren, toetsen, en monitoren'. Hierin is nadrukkelijk ook plaats voor het informeren van de consument (de zogenoemde 'eindgebruiker') over de vraag welke rijschool het best kan worden gekozen.

Er worden geen keuzes gemaakt (alle rijscholen zijn klant bij het CBR en vooralsnog mag het CBR geen rijschool voortrekken of achterstellen), maar wie de tips volgt, komt bijna vanzelf bij rijscholen die goed staan aangeschreven. Het is daarmee een bijdrage aan het scheiden van het kaf van het koren.
   

Meer berichten