Dit zegt Inge Rohde, sinds 2023 manager van het Expertisecentrum Klant en Communicatie bij het CBR, bij Gebruikers Centraal dat streeft naar een toegankelijke, bruikbare en begrijpelijke overheid. Rohde doet uitvoerig uit de doeken waar het CBR vo..
CBR-manager Inge Rohde: ‘Mensen verwachten van ons dat we naast ze staan’
vr 5 apr, 08:54
Algemeen
Aandeel elektrisch in totale wagenpark 14 procent
BREAKING
SWOV: 'Rijopleiding B kan worden uitgebreid en verbeterd met hogere-ordevaardigheden'
'Koffie drinken tijdens instructie is niet wenselijk, want oplettendheid kan daardoor afnemen'
In 2023 minder verkeersdoden dan in 2022, maar met 681 zijn het er nog altijd veel te veel
Weinig professionele houding instructeur leidt tot terugbetalen betaald lesgeld
FAM: 'Voorkeursbehandeling OV-bedrijven zorgt voor oneerlijk speelveld'
Enschede sluit, Hengelo gaat open
CBR-manager Inge Rohde: 'Mensen verwachten van ons dat we naast ze staan'
Samenwerking BOVAG en LTO van start voor T-rijbewijs
CBR-medewerkers in bedrijfskleding die goed zit, klasse uitstraalt en maatschappelijk verantwoord is gemaakt
Telefoongebruik achter het stuur? 70 procent automobilisten doet het
CBR haalt touwtjes met betrekking tot motorkleding aan