Afbeelding

Rij-instructie ‘Premium’ - goed nieuws voor abonnees

Algemeen

De digitalisering van het nieuws rukt op, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die niet van het papier af willen. Sterker nog: de hang naar nieuws in een blad wordt eerder groter dan kleiner. Het is een spagaat waarmee je als uitgever moet omgaan en dat gaat Rij-instructie vanaf nu doen. Ons uitgangspunt daarbij is dat we onze abonnees nog beter bedienen en nog meer in de watten leggen.

Om te beginnen heeft de website een andere look-and-feel, zoals dat wordt genoemd. Wat gebleven is, is dat we dagelijks proberen een gratis berichtje te plaatsen over wat er speelt in de branche. Gratis betekent: voor iedereen te lezen. Maar verdient het bericht meer aandacht of meer duiding, op welke manier dan ook, dan zullen we dat in het Premium-deel plaatsen.

Normaal gesproken bewaart de redactie achtergrondverhalen, interviews en dergelijke, alsook de vaste rubrieken en columns tot het blad verschijnt. Dat gaan we in vervolg niet meer doen. Als er iets gepubliceerd kan of moet worden, dan doen we dat gelijk en ook weer in het Premium-deel, dus achter de betaalmuur. De vaste bijdragen van bijvoorbeeld Irma van den Berg en Theo Vuijk komen daar ook. Elke dinsdagmiddag verschijnt om 17 uur een van deze columns of een ander vast onderwerp.

Maar ons blad, dat de abonnees al bijna een halve eeuw van nieuws uit de branche voorziet, blijft bestaan. Dat wordt een mix van reeds gepubliceerde Premium-artikelen, van artikelen die later ook als Premium worden aangeboden en ook van andere artikelen. Met andere woorden: heeft u als abonnee geen tijd of zin om een artikel digitaal te lezen, dan krijgt u zoals u gewend bent elke tweede zaterdag het magazine waarin u alles rustig kunt (na)lezen. Dit magazine is trouwens voordat het fysiek op de mat valt ook in zijn geheel in een ‘bladerbare versie’ digitaal te lezen.

Wat is het verschil tussen Premium en Premium+
De één vindt het prettig om, dagelijks, digitaal het nieuws te volgen en leest net zo lief op een mobiel device als op papier. Met het Premium abonnement kun je de dagelijkse updates volgen én lees je het magazine digitaal. Voor de lezer die het magazine ook op papier wilt kunnen lezen hebben we het Premium+ lidmaatschap. Alleen online lezen is vanzelfsprekend wat voordeliger, het magazine zal niet naar je worden opgestuurd.

Waar kan ik dit lezen?
Op je tablet, telefoon, laptop of computer. Je vindt alle Premium-artikelen op onze website en we sturen je elke week een handig mailtje met de linkjes. Zo mis je niks. En lees je alles. Met een Premium+ lidmaatschap ontvang je ook iedere maand het Rij-instructie magazine, een bundeling met de beste artikelen van die maand.

Ben je al abonnee?
Log dan in op de website (poppetje rechtsboven). Gebruik hiervoor het mailadres waarmee je bij ons staat geregistreerd.
Weet je het wachtwoord niet? Vraag een nieuwe op via ‘wachtwoord vergeten’.

Bestaande abonnee’s doen er slim aan om het abonnement aan te passen naar betaling per incasso, enerzijds erg gemakkelijk én je bespaart € 10,- per jaar.

Ben je abonnee en wil je het abonnement aanpassen?
Sluit in dat geval een nieuw abonnement af. Dit nieuwe (incasso)abonnement gaat in na afloop van het bestaande abonnement.
Meld je aan via deze link --> AANMELDEN.

Ben je nog geen abonnee?
Dan heten we je graag welkom! Met onze kwalitatieve achtergrondverhalen, interviews en vaste rubrieken ben je altijd op de hoogte.
Meld je aan via deze link --> AANMELDEN.

Neem voor vragen contact op met onze abonnementenadministratie via 0294 – 20 30 45 of info@rij-instructie.nl.

Afbeelding
Minister Harbers wil gedoogconstructie zwaardere elektrische bestelwagens toch op 1 juli beëindigen 27 mrt, 04:23 1
Afbeelding
Bijna 60 procent automobilisten gebruikt mobiel apparaat achter het stuur 26 mrt, 14:46 2
Afbeelding
Nieuw tv-programma De Rijles volgt instructeurs en hun leerlingen 22 mrt, 14:33 8
Afbeelding
Belasting zware motorrijtuigen geldt vanaf april ook voor lesvrachtwagen 21 mrt, 15:16 1
Afbeelding
TLN: 'Gedoogregeling besturen zware elektrische bestelwagens met B-rijbewijs moet wetgeving worden' 20 mrt, 19:13 2
Afbeelding
Aandeel elektrisch in autoleasepark gegroeid naar kwart, maar vraag is 'Blijft dit zo doorgaan?' 19 mrt, 13:47 1